عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1076
نویسنده : نوری

شادی با طعم و رنگ آبی

 

اگر بخواهم درباره چیزهایی که مرا شاد می‌کند، صحبت کنم باید حتما به وجود رنگ آبی در طبیعت اشاره کنم؛ برای همین از آسمان ‌آبی لذت می‌برم. من به‌شدت عاشق روزهای آفتابی و بدون ابر هستم چون زیبایی آسمان را بهتر و کامل‌تر می‌بینم و این باعث آرامش من می‌شود. دریا را هم برای همین دوست دارم. تماشای دریا تمام استرس‌ها را از من دور می‌کند. در کنار اینها به رنگ آبی هم علاقه دارم و چیزهایی که به این رنگ باشند مرا خوشحال‌تر می‌کنند؛ البته جالب اینجاست که در انتخاب لباس‌هایم ترجیحم رنگ‌های دیگری غیر از آبی است!

 


دومین مدل برتر جهان

 

 

 

بوراک اوزچویت، ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در مرسین در جنوب شرق ترکیه متولد شد. او با ظاهری مقبول، قدی حدود ۱۸۴ سانتی‌متر و اندامی متناسب این بخت را یافت تا در ابتدا به عنوان مدل کارش را شروع کند و در آن عرصه به موفقیت هم دست پیدا کرد. ۲۰۰۳ سالی بسیارموفق آمیز برای بوراک بود. او توانست در رقابت‌های بهترین مدل سال جهان به مقام دوم برسد و در عین حال در مسابقات بهترین مدل ترکیه هم مقام اول را کسب کند، به او لقب «آقای طلایی» دادند برای همین تصاویرش روی جلد مجلاتی چون مری‌کلر و گلوریا رفت.

 

 

 

burak ozcivit 5-rouzegar.com

 

شاگرد موفق و درسخوان

 

دوران کودکی بوراک در استانبول گذشت و در دبیرستان شاگرد موفق و درسخوانی بود. بوراک به جز بازی فوتبال به کارهایی چون مطالعه کتاب و شنیدن موسیقی علاقه داشت. او پس از پیروزی در رقابت‌های بهترین مدل ترکیه و جهان، قراردادهای تبلیغاتی خوبی امضا کرد که برندهایی چون «توئین» و «نت‌ورک» مربوط به فعالیت مدلینگ وی در خارج از مرزهای ترکیه بودند.

 


نقش‌های کوتاه در بازیگری

 

بوراک که همیشه می‌خواست بازیگر شود، تصمیم گرفت تحصیلاتش را در رشته هنر ادامه دهد. او دانش‌آموخته دانشگاه مرمره از استانبول در رشته هنرهای زیباست و در عین حال همزمان کار مدلینگ را هم ادامه ‌داد. در همین بین که به عنوان مدلی موفق در ترکیه به شهرت رسیده بود، توانست برای برندهای مطرح اروپایی نیز کارهای تبلیغاتی انجام دهد؛ تا آنکه سال ۲۰۰۶ فیلمسازان ترکیه‌ای مجذوب این جوان آینده‌دار خوش‌تیپ شدند و از او برای کارهای خود دعوت کردند. نخستین کار تصویر او «منفی هجده» نام داشت، هرچند که نقش او در آن کار کوتاه بود اما سال بعد برای نقش بهتری در کاری به نام «آسوده» حاضر شد که تریلری قابل‌توجه بود.

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (1)

 

اندک زمانی بعد نیز در سریال تلویزیونی «شوهر خشن» به ایفای نقش پرداخت که در آن در نقش تنها فرزند یک خانواده اصیل، قدرتمند و ثروتمند را بازی می‌کرد. بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ سریال دیگری را بازی کرد که ماجرای سریال درباره یک گروه موسیقی بود که سولیت (تک خوان) آن گروه یک دختر جوان بود. یکی از اعضای گروه به مرور عاشق این دختر می‌شود و قصد ازدواج دارند اما مشکلات بسیاری سر راه این عشاق به وجود می‌آید. بوراک در این سریال نیز نقشی کوتاه داشت.

 


شروع نقش‌های بزرگ

 

 

 

سال ۲۰۱۰ بود که بوراک برای نقش اول به سریال «خیانت» دعوت ‌شد که در آن نقش پلیسی به نام امیر را بازی کرد. امیر در گیرودار یک پرونده قتل متوجه می‌شود که نامزدش نیز یک طرف ماجرا قرار دارد. طی یک سال بوراک اوزچویت سریال «اسرار کوچک» را بازی کرد که داستان روابط چند خانواده پولدار و بچه‌های‌شان را روایت می‌کرد. به نظر می‌رسید که مسیر بازیگری بوراک به اوج رفته اما او همچنان نیازمند چیزی بود تا استعدادش را تمام و کمال به نمایش بگذارد.

 

سال ۲۰۱۱ این شانس را یافت تا یکی از نقش‌های مجموعه «حریم سلطان» را ایفا کند. او نقش سربازی شجاع و بی‌باک به نام «بالی‌خان» را ایفا ‌کرد؛ بوراک در این نقش درخشان ظاهر شد تا جایی‌که در کشورهای مختلف به شهرت رسید و میلیون‌ها هوادار پیدا کرد. سال ۲۰۱۳ بوراک دعوت شد تا در سریالی به نام «چکاوک» در نقش   «کامران» بازی کند. نقش مقابل وی را هم چهره آینده‌دار و دخترجوانی به نام فاهریه اوجان بازی کرد که همین همبازی شدن، آینده آنها را رقم زد.

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (2)

 

 

 

 

بوراک اوزچویت و فاهریه اوجان به یکدیگر دلبسته شدند و در سال ۲۰۱۴ بود که رسانه‌های ترکیه شروع به شایعه‌پردازی برای آنها کردند ولی این اخبار معمولی در حد شایعه نبود و بوراک و فاهریه اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» بار دیگر  همبازی شدند و همین موضوع باعث شد تا فیلم با فروش خوبی در گیشه همراه شود. لازم به ذکر است که بوراک خود، بخشی از سرمایه ساخت این فیلم را به‌‌عنوان تهیه‌کننده متقبل شده بود.

 

 

 

از فوتبال تا اتومبیل لوکس

 

بوراک شدیدا به فوتبال علاقه دارد و ورزش جزیی از زندگی روزمره اوست و طرفدار دوآتشه تیم فوتبال فنرباغچه است. او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و همیشه می‌گوید که در ایامی که در کشورهای اروپایی مشغول کار مدلینگ بوده است‌، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است ولی حالا از اینکه به این زبان تسلط دارد، واقعا خوشحال است. او عاشق اتومبیل‌های لوکس است و اعلام کرده که دوست دارد زمانی‌که به سن و سال پیری رسید، یک کلکسیون کامل و زیبا از ماشین‌های لوکس داشته باشد.

 

از نامزدی ناموفق تا فیلمسازی

 

بوراک پیش از اینکه با فاهریه اوجان نامزد کند، مدتی در سال ۲۰۱۱ با مدل ترکیه‌ای، «سیلان کاپا» نامزد بود که بعد از مدتی کوتاه از هم جدا شدند. همچنین جالب است بدانید که بوراک اخیرا شرکت تولید فیلم خود را راه انداخته و برای فیلم اول خود از بانوی اول ترکیه در سال ۲۰۱۴ یعنی «امیه گولسوی»  دعوت به کار کرد.

 

رستورانی با نماد سبیل

 

بوراک که همواره دوست داشته کارهای تجاری را در زندگی خود بیشتر و بیشتر کند، سال ۲۰۱۴ رستوران خودش را به نام «بالی‌بی دونر» در استانبول افتتاح کرد. جالب است بدانید که نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از سبیل معروف او در سریال «حریم سلطان» و «چکاوک» است که از زمان سریال «حریم سلطان» تا به امروز به یک‌جور مد میان جوانان ترکیه تبدیل شده است. بوراک هم از این موضوع استفاده کرده و نماد رستوران خود را همین سبیل معروف قرار داده است

 

سری جدید عکس های جدید و دیده نشده بوراک اوزچیویت

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (3)

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (4)

 

 

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (5)

 

 

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (6)

 

 

 

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (8)

 

بوراک اوزچیویت,بوراک اوزچیویت ویکی پدیا,بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (9)

 

بوراک اوزچیویت,بوراک اوزچیویت ویکی پدیا,بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (10)

 

بوراک اوزچیویت,بوراک اوزچیویت ویکی پدیا,بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (11)

 

بوراک اوزچیویت,بوراک اوزچیویت ویکی پدیا,بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

 

 

 

burak-ozcivit-rouzegar (12)



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com